godmorgon samt hårtips!

GODMORGON! kom precis ut ur duschen så jäkla härligt att duscha direkt när man vaknade då känner man sig redo för dagen fast man inte planerat nått hahah. men som det ser ut nu ska jag va med amra!(vi har ju inget bättre för oss som amra sa) så vi får se vad vi hittar på. men jag sitter just nu med en hårinpackning i håret luktar skeeetagott. tror det är dags att ta ut den nu. men jag har ett tips när vi gör hårinpacknig det står ju alltid typ högst fem minuter på paketet eller burken. men jag har typ i den en kvart ibland lite mer! ni fattar inte hur mycket bättre det blir typ. eller jag tycker i alla fall. inte farligt att testa så gör det och se om ni ser förbättring! PUSS&KRAM
dag 9 kommer senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0