dag 7 & 8

jag har ingen aning vad jag skulle göra med 1 miljon helt seriöst!
skitsvårt att veta. men jag skulle spara en hel del och köpa alla grejer
jag som just nu vill ha och behöver. och sen har jag säkert massor
av små lån jag måste betala tillbaka bland mina söta kompisar så aah
hahaha.
en dålig vana är att jag många gånger per dag knäcker mina fingrar
samt nacke,rygg och hahaha fötter/tår. jag önskar att jag verkligen
inte hade det som en vana för alla mina kompisar och familjen stör
sig på det och säger "du kommer få problem med dina fingrar och sånt sen!"
och jag vet att jag borde lyssna men jag liksom gör det automatiskt.
sen så pillar jag väldigt mycket med mina naglar! förr bet jag alltid
av dom men det har jag blivit bättre med nu men asså jag har som
sagt börjat pilla med dom asså svårt att beskriva. men aah jag
önskar att jag kunde sluta med det. för jag har fått mammas
skitstarka och skitsnygga naglar och önskar att dom kunde hålla sig
så vilket dom skulle göra om jag bara kan sluuuta hålla på med dom!
dag 7 vad jag skulle göra med en 1 miljon: jag har ingen aning vad jag skulle göra med 1 miljon helt seriöst! skitsvårt att veta. men jag skulle spara en hel del och köpa alla grejer jag som just nu vill ha och behöver. och sen har jag säkert massor  av små lån jag måste betala tillbaka bland mina söta kompisar så aah hahaha.
dag 8 en dålig vana jag önskar jag inte hade: en dålig vana är att jag många gånger per dag knäcker mina fingrar samt nacke,rygg och hahaha fötter/tår. jag önskar att jag verkligen inte hade det som en vana för alla mina kompisar och familjen stör sig på det och säger "du kommer få problem med dina fingrar och sånt sen!" och jag vet att jag borde lyssna men jag liksom gör det automatiskt. sen så pillar jag väldigt mycket med mina naglar! förr bet jag alltid av dom men det har jag blivit bättre med nu men asså jag har som sagt börjat pilla med dom asså svårt att beskriva. men aah jag önskar att jag kunde sluta med det. för jag har fått mammas skitstarka och skitsnygga naglar och önskar att dom kunde hålla sig så vilket dom skulle göra om jag bara kan sluuuta hålla på med dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0