dag 5- nånting jag vill ha mer än nått annat just nu

nånting jag vill ha mer än nått annat just nu...
fan va svårt! asså har typ ingen aning. men jag får
nog säga sommaren nu när jag tänker efter. för det
finns så mycket som kommer hända. tex har jag planerat
att jag&amra ska till jönköping en dag ser det ut som
hehehe har lite planer! amra när du ser detta kontakta mig.
och sen så ska jag tillbringa så mycket tid som det går
i göteborg. och sen alla mysiga sommarkvällar och
alla dagar nere i osudden som det alltid blir! näh
men längtar bara för sommaren är som sin egna lilla
värld. allt blir så bäst på sommaren, kärleken är överallt
och alla känns så himla glada! och sen kommer det sjukt
fina/snygga/söta kläder och grejer till sommaren som
jag ska beställa och köpa!
nånting jag vill ha mer än nått annat just nu...
fan va svårt! asså har typ ingen aning. men jag får nog säga sommaren nu när jag tänker efter. för det finns så mycket som kommer hända. tex har jag planerat att jag&amra ska till jönköping en dag ser det ut som hehehe har lite planer! amra när du ser detta kontakta mig. och sen så ska jag tillbringa så mycket tid som det går i göteborg. och sen alla mysiga sommarkvällar och alla dagar nere i osudden som det alltid blir! näh men längtar bara för sommaren är som sin egna lilla värld. allt blir så bäst på sommaren, kärleken är överallt och alla känns så himla glada! och sen kommer det sjukt fina/snygga/söta kläder och grejer till sommaren som jag ska beställa och köpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0