Dag 3 – Min favorit årstid och varför

jag har ingen årstid som är min speciella favorit!
alla årstiderna har sina egenskaper eller hur man
ska säga. vintern är ju så sjuktvacker och jag
verkligen älskar att åka pulka så himla roligt. och
våren är verkligen som att börja ett nytt liv.
man har gått i sunkiga vinterkläder och man känner
sig så tjock och ful på vintern typ HAHA. så kommer
våren med fågelkvitter och hejdå till vinterjackan
och heeej till skinjackan, så jäkla gött. och sommren
är ju härligare än härligast. sommarkvällar och
alla nya människor man träffar på nya ställen och
ååååh hur kan man liksom INTE bara älska sommaren?!
och höst. först är den sjukr deprimerande för den tar
sommaren ifrån en. men den är också en härlig årstid
för alla fina färger och den har liksom sin charm!
nääh men jag älskar alla årstider året om. och man
ska ju njuta av allt det postiva i dom alla!
idag har jag haft skola och det va sjuukt nice. vi va och åt på lillakrogen så himla gott! för vi hade inställd hemkunskap direkt efter lunchen så jag, amanda och antonia stack ner dit. och det va lika kul som vanligt älskar mina tjejer! sen så hade vi drama och det va helt okej! sen efter skolan hade jag konfa. och det va ganska chill idag haha jag, caroline och hanna ska göra en låt och när jesus uppstod HAHA lyckatill. sen efter så tog jag&hanna sällskap, och vi kom in i nån slags pratstund där! va riktigt mysigt fast vi hamnade mitt i snöstormen hahah men va skönt att prata och få en del saker på plats. är taggad till lördag nu och snackade med lina nyss vi kommer få så sjuktroligt!! och sen så gick jag hem till mormor&morfar för mamma&bengt är borta på typ spa weekend och då ska jag va här tills lördag! men ska kolla på en film med mormor nu the fantastic four den går på 6:an nu! kolla om ni kan har sett den innan och har för mig den är ganska bra ändå. men HEJDÅÅÅ.

jag har ingen årstid som är min speciella favorit!
alla årstiderna har sina egenskaper eller hur man
ska säga. vintern är ju så sjuktvacker och jag
verkligen älskar att åka pulka så himla roligt. och
våren är verkligen som att börja ett nytt liv.
man har gått i sunkiga vinterkläder och man känner
sig så tjock och ful på vintern typ HAHA. så kommer
våren med fågelkvitter och hejdå till vinterjackan
och heeej till skinjackan, så jäkla gött. och sommren
är ju härligare än härligast. sommarkvällar och
alla nya människor man träffar på nya ställen och
ååååh hur kan man liksom INTE bara älska sommaren?!
och höst. först är den sjukr deprimerande för den tar
sommaren ifrån en. men den är också en härlig årstid
för alla fina färger och den har liksom sin charm!
nääh men jag älskar alla årstider året om. och man
ska ju njuta av allt det postiva i dom alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0