Dag 2- en person jag vill träffa just nu

det finns mååånga på denna jord som jag vill träffa! och många jag inte sett på hundra känns det som och som man vill träffa! men en person som alltid finns där för mig och som jag älskar med hela mitt hjärta är en tjej jag känt i flera år nu och vi har kommit varandra nämre och nämre. hon heter emma tegnhammar. världens skönaste tjej som jag kan skratta, gråta och till och med va tyst med och vi har fortfarande så himla kul. men det dumma är att vi typ aldrig träffas för hon bor i gislaved. glömmer aldrig när jag va hemma hos henne och hon verkligen gillade en kille (som nu är hennes kille) och dom skrev på msn och så sa han att han gillade henne och hon började svettas jag dog av skratt hon svettades ännu mer och jag med tillslut! men denna tjejen är så himla skön och en av mina närmaste vänner! det är en person jag skulle behöva träffa just nu säger jag ju bara, vi har nog mycket att snacka om eller vad säger du emma?
JAGÄLSKARDIG!

Kommentarer
Postat av: EMMA TEGNHAMMAR

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH HEJ SANDRA!!!!

fan va glad jag blev när jag läste detta!

började typ lipa hihihi ne men gud saknar verkligen dig, och ja vi har massvis att snacka om!

JAG ÄLSKAR DIG SJUKT!

du är bäst sandra!

puss och kram <3333333333333333

2011-02-15 @ 14:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0