dag 14 & 15

Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen

asså tycker ni det är någon skillnad?? jag tycker att jag förändrats lite grann men det är
kanske sånt där som man själv ser bara för att jag är så kritiskt mot mig själv hahaha!

Dag 15 – Någonting jag ångrar.
om jag verkligen hade ångrat nått så är det en grej man direkt
skulle komma på istället för att försöa sitta här och pressa
fram nått i huvet som man ångrar. men jag är inte den personen
som ångrar tex en brusten vänskap eller nått liknande. jag försöker
mer se det positiva i det hela. och sen tror jag eller rättare
sagt övertygad om att man lär sig av sina misstag!
om jag verkligen hade ångrat nått så är det en grej man skulle komma på direkt istället för att försöka sitta här och pressa fram nått i huvet som man gjort här i livet man tycker är nått man borde ångra. men jag är inte den personen som ångrar tex en brusten vänskap eller nått liknande. jag försöker mer se det positiva i det hela. och sen tror jag eller rättare  sagt övertygad om att man lär sig av sina misstag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0