beautiful day!

hejj hopp va dålig uppdatering det är här då!! förlåt..men har haft så sjukt fullt upp och allt har varit helt upp och ner nu det senaste! orkar inte skriva om allt som hänt och hit och dit. men idag har jag haft skola och där hade jag världens krig med adis på konstgräset! slutade med att jag hade massa såna där gröna pluttar ÖVERALLT och nu menar jag verkligen Ö V E R A L L T!! och jag råkade dra sönder adis tröja hahahhah! älskar dig, sen hade jag konfa gick lite på stan efter det sen så va klassen på en teater SKITBRA!! va hemma någon gång innan tio typ. duschade och nu sitter jag här och lyssnar på musik tror jag ska kolla film efter detta inlägget! men imorgon så ska jag möta upp antonia på morgonen för sen ska vi till ungdomsmottagningen med skolan. sen efter skolan bär det av till Göteborg med pappa! men godnatt och sovgott.

ikväll kommer jag somna
med ett leende på läpparna.
ett bra tag sedan jag gjorde det
haft så mycket som tynger mig.
men med bara ett sms,
så drar du mig upp
högre än molnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0