heartbeats

vaknade av att Andreas ringde och hade försökt få tag i mig! han visste inte att jag hade påsklov haha så vi låg och snackade en stund, mysigt. och nu la vi nyss på och jag satte på datan och asså jag ser ut som en neger just nu HAHAA skulle nog inte smörja in mig med min bodylotion med brun utan sol i samma dag skulle nog ha väntat lite. HAHAHA för jag ser typ ut som en vandrande morot eller nått skitbrun om man liksom jämför med hur ljus hud jag har egentligen! men nu ska jag hämta glass och maränger och sen kolla på film! ligger i sängen med öppna fönster och solen steker in hur skönt som helst! men ska antagligen grilla med Amra idag eller nått sånt haha hör av mig om det blir några ändringar. PUSS HA EN BRA MÅNDAG.


så långt bort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0