gårdagens köp!

hejj nu sitter jag här halv fixad typ haha! ska dra in till stan snart och träffa Matilda sen kommer Lina med och några fler antar jag! haha men väntar på att Matilda ska duscha klart hon har duschat länge nuuu haha JAG VILL UT!! men ska fixa färdigt mig nu. här får nu bilder på det jag köpte igår!
rouge, Maxfactor
glömt pris!
foundation, Maxfactor
glömt pris!
cheek brush (till rougen), vet inte märket men köpt från en affär här i vmo glömt vad den heter!
98:-
vita convers, outlet (här i vmo) 400:-

Kommentarer
Postat av: Natta

Jag har också sånt rouge!

2011-04-23 @ 08:28:46
URL: http://modealanatalia.blogg.se/
Postat av: mia

vilken outlet? märkesoutlet elr outletshopen? :)

2011-04-25 @ 21:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0