ULLARED//

idag skulle jag egentligen lekt med lina&maria. men ikke för idag sa mamma att vi skulle till ullared så jag hänkade på dit istället. ganska mycket folk och sånt men ändå helt okej är ganska trött så pallar inte skriva. här får ni bilder på allt jag handlat.

svart nagellack, claudia
tofsar och hårnålar (sånt som alltid går åt)

ansiktsmask sån där självvarmande älskar dom!
och midjeskärp med nitar

vanliga svarta strumpor med kortskaft

hello kitty sak till kudden! tycker den va skitfin..

och baksidan!


mina nya skor från scorett 400:-
ÄLSKAR DOM BÄSTA KÖPET!


köpte öronhängen,nagellack,hårnålar(inte med på bilden) och ett ljusrosa
läppstift till maria också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0