varför rubrik?

NEMEN TJENA!
skolan idag började med gympa som jag inte var med på pga min hals! efter gympan gick vi på en muiskal den hette "80-talet vart tog du vägen?" det var skitbra. haha och sen så typ gick micke fel hundra gånger haha men det var bara kul. och jag säger bara SMOKINGHOTNESS åt en grej på den skolan. HAHA bara maria,lina och linn som fattar. men iallafall! sen så resten av dan hade vi matte,NO,svenska och sen SO då vi visade upp våran sån där teater. asså våran blev totalt fail. men ändå kul för natalia hade damp hon är så himla söt.efter skolan tog jag bussen hem och nu sitter jag här, har precis ätit och jag as tråkigt! och mamma är borta idag och imon så det är bara jag bengt och tobias hemma :) men BYEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0