filmmaraton

cha bloggen. igår när jag och lina kom till mej så typ dampade vi för det kom några hit och det var as pinsamt haha vi så sprang runt i mitt hus sen snubblade jag i köket och då ramlade lina också och hamnade uppe på mej HAHAH så himla kul! sen så åt vi och sen så hade vi filmmaraton. as kul. vi kollade på: hipp hipp hora, död snö, fjorton suger, sagan om konungens återkomst. och i hipp hipp hora är ju min&linas sötaste teddybjärn FILIP BERG med. harregud han är så grymt gullig i den filmen vi satt och spolade tebax i filmen HAHAHAHA nör och sen vi fettade vi oss mej massa godis, chips och läsk :o och så somnade vi vid tre på morgonen. och idag på morgonen så väckte lina mej vid 10! trodde jag skulle dö. så gick vi ner åt frukost sen så la vi oss i sängarna och kollade på filmerna: aquamarine & tretton. haha sen åkte lina hem vid två tiden. sen så räknade vi hur många timmar vi har typ legat insolerade i mitt rum (och om man räknar med när vi sovit) det blev 17 timmar! harregud typ nästan ett dygn! men det har varit hur kul som helst. TACK LINA FÖR IGÅR&IDAG LOVE YOU!

heta jake mcdorman från
:
AQUAMARINE





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0