last night!

tjena! igår så kom maria typ vid tretiden och då typ fixade vi oss i hundra sen så kom typ alla från mammas jobb dom hade typ "förfest" här HAHA det var as kul. jag&maria vi var ute och tog kort sen så började vi spela lite fotboll då kom jonas ut (en från mammas jobb) bah "nisse nu ska du få se hur duktig jag är på fotbolls" så började han kicka så gjorde han 36 stycken så sa han till mej sen bah "sandra om du slår 36 stycken får du 100 kronor" så gick han in och hämtade pengar så gjorde jag mer än 36 stycken så jag fick hundra kronor så bäst! haha :) sen så cyklade vi dit med alla HAHAHA så kul det var på sandvägen.!! sen så kom vi dit och då gick ju jag&maria själva asså harregud! haha det var lite fail i början men sen kom ju BROLLE då och GAAAAAAAASCH VAD HET HAN ÄR!!!!! jag&maria svimmade/dog! och han sjunger så jäkla bra...hahaha och vi flummade typ runt och sen så fick vi syn på våran bästa vän så vi sprang hem typ HAHA nej men vi fick lite panik. sen när BROLLE var klar då sa min mamma att vi var tvugna att cykla hem :( så vi cyklade hem och hemma var det AS KUL! ahaha jag och maria är seröst dom mest störda i hela världen! hahaha maria satt på toan och hade dörren öppen HAHAHA (ÖVERTRÖTTA) sen så ställde jag mej utanför, för vi typ snackade och då får båda värsta skrattanfallet och då halkar jag och slår ryggen i väggen och ramlar ner på golvet MMMAAHAHHAHHHAA!!! och sen så gick vi och la oss när mina föräldrar kom hem. men vi somnade efter 3 timmar typ. HAHAA sen blev jag kissnödig omg! trodde seriöst aldrig jag skulle kunna hålla mej så bra som jag gjorde haha för det är inte lätt att vara skitkissnödig + skrattanfall!!! aah och sen så somnade vi efter att jag hade sagt alla roliga repliker i ICE AGE 1 HAHAHAH älskar han sid! MANFLED! haha och sen somnade vi halv tre tror jag det var. sen så idag väckte maria mej och jag var helt död om man säger så. sen så åkte hon hem för hon har fotbollsmatch idag. lycka till gumman. sen så åt jag frukost så nu håller jag&maria på att skicka alla bilder från igår HAHAHA dom äger! men iallafall. tack maria för kvällen/natten/morgonen. älskar dej du är bäst!

haha btw; erkänn mammuten i ICE AGE heter manfred? serilst dom säger det i filmen men dom kallar honom för manny! HAHAHA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0