långt inlägg. bästa kvällen.

tjena sunshines :) igår så stack ju jag&maria och badade typ från halv fyra te halv sex. det var ganska lamt och inte alls mycket människor..sen så tänkte vi att vi skulle kolla på matchen mellan ifk-huskvana så vi stack hem till maria fixade oss hämtade lina sen stack vi till ljuseveka. där det var packat med folk! vi kom in gratis eftersom vi är med i ifk moohaha ;) sen så typ var alal vi tre på världens bästa humör. så vi flummade sönder och skämmde ut oss totalt haha jag och lina dansade regndansen den äger HAHAHA! och den som var bästa på hela kvällen var mohammed som spelade i ifk så himla grym han är!!! älskar honom. haha och sen när vi skulle till våra cyklar så fick ju hejaklacken DAMP eftersom ifk vann! så dom tände sånna där stooooora rökbomber och typ höll i och vi kom mitt i den röken som stank som as! och gjorde ont i halsen! haha och då försvann lina så vi fick leta upp henne! och sen typ skämmde maria,lina,john och adis ut mej som bajs! jag tar inte upp här var dom gjorde men det var så skämmigt HAHAHAHA!! "jamaican battle mannen!!!" "OOOOSCAR, KOM OCH HÄMTA SKATTEN!" hahaha det där sista med skatten handlar lite om det som jag inte tar upp här i bloggen :$..haha och sen när vi skulle cykla hem då tänkte vi bada i prostsjön. men då såg vi att alla gick förbi där så vi kände att det inte var rätt läge och sen när vi cyklade förbi hela heja klacken som gick as snabbt så började dom skrika till oss bah "VISA PATTARNA! VISA PATTARNA! VISA PATTARNA!" HAHAHAHAHHA jag&lina dog av skratt!!!! sen så hängde vi med oliver&anton till bella italia och sen stack vi hemåt. och på hem vägen så hände det mera grejer HAHA asså det går inte ha med maria någonstans snart för så fort jag säger typ men hallå det är ju han! då skriker hon hans namn för att se om det är han! och det gjorde hon på hemvägen asså harregud!! sen så när vi kom hem och hade lämnat av lina hemma hos henne så kollade vi på filmen "dear john" aah det blev krokodil tårar kan jag ju bara säga så bra är den. och maria somnade som vanligt..sen så idag vaknade vi vid tio tiden sen åt vi och sen stack jag hem. och sen kommer maria typ vid fyra, för vi ska på BROLLE ikväll han kommer till åminne. så vi ska dit med mammas jobb och typ massa sånt. kommer bli as nice. men BYYYEE!
btw; TACK ALLA FÖR KVÄLLEN IGÅR!!

HAHAHA GANGSTER YOOOO!
haha tjejerna som gud glömde typ.
älskar er ni är bäst

Kommentarer
Postat av: jamaican girl

HAHAHAH SOM GUD GLÖMDE!! kunde inte sagt det bättre själv min vänn xd HAHA LOVE YOOOU!<333

2010-05-30 @ 00:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0