fredag (L) sandra

som ni vet verkligen älskar jag fredagar!! och idag är det ju fredag som ni antagligen också vet haha jag är på sånt där bra humör idag :D skolan idag har varit chillmode rakt igenom. första lektion NO inte det roligaste men våran lärare åke är så bäst vi älskar honom! asså vi har typ en eget träd som är i skogen nära skolan och det har vi följt i mer än ett år nu. och då skriver vi ner allt som hänt med trädet för varje gång vi går ut typ om det har växt eller sånt och alla anteckningar har vi i små gröna mappar typ och min gröna mapp försvann och då fick jag en ny och sen tappade jag bort den med och idag ränsade jag&evelina våra NO mappar dom sista tio minuter samtidigt som åke pratade om nått annat. HAHAH och längst ner ligger min ena gröna mapp så jag typ skriker "JAG HITTADE MIN GRÖNA MAPP" och alla i klassen börjar as flabba och åke bah "men det var ju kul HAHAHA". andra lektionen var teknik haha vi limmade ihop våra händer det var as kul :) sen hade vi bild och sist matte. sen gick jag&jeffan till Ö&B för att åka hem med hennes mamma. och nu sitter jag här och kollar på teve. och igår var det ju andra semifinalen på eurovision song contest, svergie var ju med igår men vi kom inte vidare, jag trodde faktiskt det skulle gå lite bättre!! men aja min favorit var ändå Cypen! han är bäst. men vid 3 ska jag till maria och sen drar vi och badar hejdååå

mina favoriter från igår!

jon lilygreen - life looks better in spring

paula seling & Ovi - playing with fire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0