TORSDAG 18:41

TJABA!
idag har det varit världens skratt dag. det började med gympa på morgonen då hade typ alla damp! :D vi körde typ rubgy HAHAH jag&filippa gjorde värsta vurpan och ramlade på varann samtidigt som vi skulle ta antonia..sen efter gympan hade vi håltimma då gjorde jag,antonia och amanda oss igjordning. och det var så himla fint väder så vi gick till willy's och köpte gifflar,brago och festis sen satte vi oss på konstgräset och fikade! men då var kicke,edward och markus där och självklart började dom tigga efter fika och där blev det väldigt mycket flum! sen så hade vi matte det var lamt. sen hade vi NO, haha jag satt vid evelina&julia elmgren. asså harregud, vi satt och sjöng typ barnprograms låtar! vilka nördar seriöst det var as kuuuul! sen hade vi lunch det var någon sommarbuffé den var inte alls god. och då blev det typ ännu mer skratt! efter det hade vi svenska och då var kicke och dom där inne med och då hade dom limmat överallt i klassrummet så när jag kom in dom bah snälla sandra kan inte du släcka lyset! vi vill ha det mörk snälla släck! jag bah okej. så när jag tryckte på knappen fick jag lim i hela handen!! HAHA:D sen så övade vi på våra reklamfilmer haha vi kom typ ingenstans i vår grupp för jag&evelina hade verkligen värsta skrattsjukan hahaha vi skrattade åt verkligen ingenting. haha sen så blev båda kissnödiga eller hur man säger. så vi typ hoppade runt och hade damp för ingen av oss orkade gå på toa LYCKAT! sen sist hade vi SO och den var skitlam! efter skolan så gick jag med erik till bussen han var hyperaktiv och jag hade skrattsjukan det kan inte bli mera katastrof! haha när vi satt på bänken och väntade han bara ställde sej upp och sa "nu sandra gumman ska jag se om våran häst och vagn har kommit" haahahahahhaha. så himla skön kille han är seriöst! och tanten som satt jämte oss trodde säkert vi var helt tomma i huvet! och som sagt vi har världens torraste humor!!! ojjj detta blev ett långt inlägg grattis till er som pallar läsa :) nu ska jag ta det lugnt PUSSS

mitt&eriks bästa skämt!!

"vet du vilket som är världens torraste skämt?"
"nej vilket?"
"ÖKNEN!"


HAHAHAHAHAHAHAHAHHA! DET ÄR AS BRA!


min droooooog just nu. älskar låten. älskar hans röst. älskar texten.
björn skifs - håll mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0