asdjklasbvjklasdjkl

LALALALALA....
LÖRDAG;

då bloggade jag ju på morgonen . och sen kom ju mina kusiner och min faster och henne kille typ. det var kul! men innan dom kom så höll jag&pappa på att göra rent båten och då typ låg jag och solade (SMART) för jag hade inte smörjt in mej eller va det heter så jag har typ bränt mej som F** på mina axlar! jippi..men iallafall sen så när dom kom så gjorde vi inte mycket typ snackade om massa och åt god mat! och sen typ senare så gick vi ner till badplatsen och så kom det typ två killar&två tjejer som satte sej längre bort. och sen doppade dom två killarna sej och då tänkte jag aja så kan väl jag med bada så jag sätter mej på kanten av bryggan och hade tänkt hoppa i men då puttar karin (min kusin) i mej! och sen så hade dom inte satt i stegen än och den bryggan var typ skithög så jag kommer inte upp. och då ser dom två killarna det så dom kommer och baah "behöver du hjälp eller?" jag bah "hähä" och karin bah "nej , det är ingen fara vi klarar oss!" och då hade dom tänkt att gå tebax så jag typ försöker komma upp igen och då ger jag upp och typ skriker "karin jag kommer ju fan inte upp!!!" och då kommer dom två killarna tebax och säger "men vi kan ju hjälpa dej ge oss dina händer" och så gör jag det då och sen typ så bara drar dom upp mej! jag behövde typ inte ens hjälpa till. jag bah "ååh, tack" dom bah "ingen orsak" och han ena var typ skiiiiiitsnygg. det var skitpinsamt! men aja det var ändå kul.
SÖNDAG;
vaknade ganska tidigt. alla åkte hem sen så var jag&pappa typ hemma vid halv åtta tiden.
MÅNDAG;
idag var det skola. så sa antonia till mej bara "jag vill inte spela på skolavslutningen längre" jag blev skitarg! är det fortfarande. för nu har jag ingen att visa upp med! så nu kan inte jag sjunga på skolavslutningen och jag vara verkligen peppad som as inför detta men aja..och sen efter skolan åkte jag hem. och snart ska jag iväg på fotbollsträning med maria! BYYYEE
föresten är det as skönt väder ute!!! det gillar vi!



mitt&asijas hemgjorda armband ;)



Kommentarer
Postat av: asija den bästa :*

hahaha saandiiee love u världens finaste armband :D<333333333

2010-06-03 @ 09:16:39
URL: http://asijapiivac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0