update; 21:13

BLÖGGEN!
jag drog aldrig ut med maria&adis innan för jag hade inte packat eller nått inför imon. så jag fick stanna hemma så jag städade rummet och packade eller aah mamma gjorde det mesta jag typ sa va hon skulle packa ner! SERVICE I LOVE. sen vid typ femtiden åkte jag in till stan för att träffa min mest älskade syster! det var hur kul som helst blev så himla glad att se henne igen har saknat henne så grymtmycket. och det dåliga är att hno bor ju i stockholm och jag ska dit över helgen och så kommer hon hit över helgen vi båda har typ dåligaste tajmningen ever ;) och sen så åkte jag hem och nu har jag bara slappat så himla skönt att bara ta det lugnt. men nu ska jag spendera resten av min kväll framför datan och teven! imon bär det av mot stockholm som ni alla redan vet klockan 09:30! hejdå värnamo och tjeeeena stockholm. jag och emma ska göra gatorna FARLIGA så watch out..hörs på måndag!

dagens ego-pix ;)






Allt är tyst. Jag ligger i sängen

Jag inbillar mig och blundar, jag hör hans andetag

Känner hans värme

Känner hur hans fingertoppar vandrar över min arm

Han tar min hand våra händer är knutna

Så hårt knutna att ingen kan lossa på dem.

Men våra händer glider isär

Knuten av våra fingrar löses upp.

Hans andetag försvinner

Jag börjar frysa, öppnar ögonlocken sen är han borta.

-BY; sandraekdahl -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0