fri som en fågel.

heeeyy har varit jättedålig på att updatera bloggen nu den senaste tiden! förlåt mej men känns som om jag gar haft fullt upp :s
men iallafall!


SÖNDAG;
ingenting åkte ju hem från göteborg kom hem typ vid 20:45 och var helt slut så pallade inte sätta på datan och allt sånt där..
MÅNDAG;
skola .-. pallade verkligen inte men det var en rolig dag som vanligt och det hände inte nått speciellt gick till mamma efter skolan för orkade inte vänta på bussen (a) sen så va jag lite med ernst utanför city gross fick en piggelin. och jag började på fotbolls igår! och träning var halvsex i ljuseveka och jag kom hem 16:50 så fick skitbråttom för skulle först byta om äta lite och sen sticka te maria. så jag cyklade dit sen cyklade vi och hämtade upp lina som var segast som vanligt! men sen kom vi äntligen fram och så hade vi träning med 95:orna haha jag gjorde bort mej totalt..sen kom jag hem typ vid halv åtta,åtta nått sånt :)
TISDAG;
skola .-.
helt slut och har träningsverk i benen men ändå inte så mycket som jag väntat mej så är glad för det. och skolan idag har varit skitbra för dagen gick skitsnabbt och allt. för vi hade intälld LKS så slutade 11:55 ist för 14:00! så himla gött..så nu kom jag hem har precis packat upp från göteborg och nu ska jag ta det lugnt!! ska egentligen ha fotbolls träning men pallar inte för ska ha med 95:orna och aah HAHAHA. och imon så har vi föreställning med musikalen på apladalsskolan! döda mej..haha men det kommer nog gå bra får vi väl hoppas. och sen har vi en oficiellföreställning eller vad det heter :s så det kanske blir sent vi får se men kanske slänger in ett inlägg imon, ska dra ut med nejra nu hejdååååååå



KOR UTAN HUS
DAAAAAAAAAAAAH! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0