badnördar!

innan så stack jag te maria typ vid tre tiden sen så åkte vi och badade med adis,martin och john :) haha det var väl kul, adis var typ as hes eller nått så han skrattade som typ värsta åsnan! hahaha..vi badade te typ fem-sex eller nått sen så drog vi hem te maria igen och sen så åkte jag hem vid sju tiden. och hemma så har jag typ tagit det lugnt och ätit tacos (a) imon så har maria bortamatch i huskvana LYCKA TILL GUMMAN! och sen kommer hon hem vid typ två tiden och då ska vi antagligen bada igen med erestina tror jag :p ahaha vi är typ värnamos badnördar!! men ska kanske kolla på modern family nu om jag vågar gå ut te teven för min bror har typ massa kompisar här och jag är i mjukiskläder och massa! hahaha lite pinsamt om man säger såå..men höööööörs imon BYEEE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0