våååååååååååååååår!!

tjeenare.
det är FREDAG och jag är superglad just nu!

men idag i skolan har det varit en skön och lugnt dag. dagen började med NO och vi pratade om typ massa grejer för vi har börjat med sexualkunskap haha emma hon var så gullig för hon visste inte vad stånd va och så blev hon lite generad så sööööt människa! och sen hade vi ett teknik prov men vi fick ha ritnigar och sånt som hjälp jag blev riktigt nöjd faktist.och sen bild och sen matte! HAHA vi fick tebax vårt matteprov jag säger bara harregud! jag blev skitledsen för jag hade typ pluggat som himla gris och sen var det typ ett procent prov och vi hade inte ens jobbat nått med procent då! fick typ DAMP. men men sen så åt vi lite i skolan. och sen gick jag till bussen och nu är jag här. men ikväll eller typ vid 6 så ska jag&maria hem till lina och sova där och imon kväll så ska vi skaka rumpa på navet discot. detta kommer bli 2 bra dagar känner jag. men hörs sen pussss!

haha jag och lina har hopp om livet för det är typ värsta våren ute och man inte kollar på snön :p




DAGENS OUTFIT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0