owl city.

hej hur är det?
vi kom hem i söndags typ vid åtta så pallade inte sätta på datorn och allt och sen igår så var jag verkligen jättetrött så det blev ingen data igår heller. det är därför jag bloggar nu! men göteborg vad jättekul. på fredagen så var jag ju bara i skolan och gjorde vårt no-prov som gick sådär kändes det som..sen så åkte jag hem och packade det sista sen åkte vi till forsheda för därifrån gick en buss som vi och typ hela det sällskapet som vi alltid umgås med beställer varje år vi ska till göteborg. så vi var framme i göteborg mellan 6 och 7 sen så checkade vi in och massa sen så fixade vi oss för på kvällen går vi alltid ut och äter vi äter alltid på joe's ferelli eller nått sånt heter det. harregud! vad god mat som har.
i lördags så var vi på stan hela dagen! det var mysigt och hittade massa grejer men köpte inte allt! hähä
mycket mer hände inte den dan.
i söndags så var det ju hästtävlingarna. då hände det inte heller nått speciellt och sen åkte vi hem med samma buss och kom hem vid typ 8 halv 9...så det har varit en väldigt trevlig helg och tack alla för gjorde den så bra.

BILDER!



jag köpte:
svea trosor från svea
linne från rut med flera.
svarta convers från johanssons.





måste bara lägga upp min favorit låt just nu.

owl city - fireflies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0