maria kommer hem imon YES

GRATTIS MICHELLE&AMRA 14 ÅR IDAG ÄLSKAR ER TJEJER!!
och äntligen är det fredaaaaaag..
skolan idag har varit värsta chillmode har haft typ 4 lektioner och allt har gått snabbt så det är bra :) inatt åker antonia till österike och ska åka skidor hon ska va borta i en hel vecka kommer sakna henne men DU FÅR HA DET BÄST så jag åt med antonia,tindy och amanda brown i skolan sen tog jag sälle med tindy och amanda till bussen och nu sitter jag här, ikväll ska jag till ishallen och kolla på typ någon uppvisning med massa killar från hockeylag och konståkare och där är även en av min "kusiner" med dom som jag va hos igår den äldsta han heter philip han är med ikväll så vi ska åka och kolla på honom vid 6 tiden nått sånt.
OCH IMON KOMMER MARIA HEM JIPPI HAR SAKNAT HENNE TILL TUSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
men hejdååååååååååå hörs kanske ikväll när jag kommer hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0