pinsam låtsaspappa -

det blev ingen updatering igår för pallade inte sitta vid datan (a)
haha men i söndags så hände absolut ingenting var hemma hela dan och chillade framför teven och kollade på film. sen på kvällen så åkte jag&bengt till max för att köpa hamburgare så sitter det typ ett helt fotbollslag eller nått med MASSA killar och jag typ kollade in först för vi satt i bilen och sen så kände jag inte dom så jag tänkte typ ba "aja skitsamma" men sen ser jag hur bengt till någon jag ba "vem vinkar du till?" han ba "killarna" jag ba"varför" han ba "men dom reste sej upp och vinkade in i vår bil ju såg du inte?" jag ba "WTF? gjorde dom vaffö?" han ba "dom såg väll dej" och sen när vi kommer hem säger bengt till mamma ba "marita din dotter har flörtat med killar precis" jag ba "men harregud släpp det" sen så säger han när vi sätter oss och äter "ska du inte sätta dej vid datan och skriva på bloggen att du har träffat massor av killar" jag ba "släpp det" och sen igår så höll på också men det pinsamaste var ju att han vinkade tillbax till dom!!! hahaha. får panik på honom ibland men men,..idag var jag i skolan och det var roligt som vanligt jag var på läxhjälpen efter skolan idag bara för att jag hade missat 2 läxor GAAAAAAAAHHH irriterad! hähäh...men det gick bra för kollade i boken för laila som höll i läxhjälpen brydde sej inte BÄST men jag var inte ensam som gjorde så..men blir ingen mer updatering idag tor jag inte men hörs imon hejdåååååååååååååå


haha ser man någon skillnad? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0