rubrik ..

det blev ingen updatering igår för pallade inte. men först var vi ine på ikea där köpte jag bara ett doft ljus som luktar vanilj/kola love it! sen så gick vi lite på A6 och där köpte jag en skjorta och två bas linnen.sen åkte vi hem och jag fick se massa kort från afrika när pappa och susanne var där och harregud va vackert land coh vackra djur. helt otroligt jag blev lite avundsjuk jag vill också dit!! och sen åkte jag hem till mamma igen och på kvällen kollade vi på melodifestivalen JAG ÄR SJUKT BESVIKEN PÅ SVERGIE! hur kan ni skicka anna och inte eric saade ?! jag grät när anna sjöng sin låt i slutet för jag ville att eric,ola eller salem skulle åka till norge!!! men aja..idag vet jag inte vad som händer antagligen ingenting.. hejdååååååååååååå


skjortan från flash 199 kr
och en ett vitt och ett svart bas linne från JC 2 för 199 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0