update 11:06

har precis ätit frukost :)
haha igår kväll så somnade jag i soffan och vaknade vid 03:30 så gick jag upp och la mej i sängen så tänkte jag "gud va skönt att få sova länge imon" men icke sa nicke jag vaknade 07:38! försökte somna om men gick inte jag låg och vred och vände på mej i sängen i nästan en halvtimma men kunde inte somna så jag gav upp hoppet och la mej och läste istället. sen hängde jag med mamma till city gross för att handla vid 9! haha helt sjukt sen åt jag frukost och nu sitter jag här. nu på dagen tänker jag bara ta det lugnt och slappa för ikväll ska jag till amra för hon fyllde ju år igår. så hon ska typ ha lite "fest" ska dit vid 5 tiden :) det kommer bli super kul! men aja kanske uppdaterar senare om jag inte gör det hörs vi imon herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0