maria leeeeeeta!!

jag kom precis hem från stan. jag kom på en grej att maria ska vara borta i en vecka och åka skidor! kommer längta ihjäl mej efter henne ska ni veta haha ;) men det har varit kul idag på stan (som vanligt)..men först tog vi en liten fika och sen typ flummat runt överallt typ. men maria typ yrade runt efter massa makeup grejer och jag har lyckats att skada mitt ben när jag skulle sätta på mej en strumpa HAHA hur lyckas man? så när hon yrade runt så typ haltade jag efter henne det måste sett sjukt ut! och jag har inte fått min födelsedagspresent av maria än och hon vet typ inte vart hon har lagt den så jag fick inte den  idag heller. men sa till henne att hon MÅSTE leta jag är skitnyfiken!!
men hejdåååååååååå puss

harregud förbjudet het!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0