fghjklöä -

TJAAA!
i söndags så var ju jag och maria ute först typ yrade vi runt i hela värnamo haha åkte till tinas ö och sen till sporthallen och i sporthallen var det handbolls match som louise var med i så vi satt där typ och flummade sen drog vi upp till gröndal där det var fotbollsmatch och haha maria lekte baywath HAHAHA pissade nästan på mej! sen så kom lina och då drog vi hem till adis och jag värmde min frusna fötter så råkade jag väcka hans bror och skämma ut mej som  vanligt. sen åkte vi hem efter att jag och lina hade ätit upp alla adis kakor. och igår så var jag ju i skolan som vanligt det var lika kul som vanligt och sen hade jag ju musikal och det gick prima jag fick texten på mitt solo som jag ska sjunga i "we are the world" med michael jackson. sen så åkte jag hem men pallade inte blogga som vanligt  på måndagar så blir det ingen update här på bloggen :) och idag så har jag vatt i skolan och som alltid på tisdagar så börjar vi dagen med en timmas SO och det förstör hela min morgon för gillar inte min so lärare!!!! får panik på henne men aja sen så efter skolan drog jag och maria ner på stan köpte massa kex och dricka satte oss ine på pelikanen och pluggade hahha lyckat ;) men vi lyckades nog plugga lite iallfall. sen hämtade min mamma mej och nu sitter jag är och lyssnar på musik och imon ska vi ha en föreställning med klassen på typ ett dagis för vi har gjort egna barnlåtar HAHA jag ska klä ut mej till hen haj kan man få ett lycka till kanske ?
men hejdååååå

jag vill ta hål i tungan men vågar inte, haha men jag får ändå inte för mamma (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0