disco -

HEEEEY!
kom typ precis hem :) haha ingen var hemma när jag kom hem jag ba WTF? haha. men igår var det grymt kul tack för dagen/natten maria&lina och för kvällen abbe&almin. jag tror aldrig jag har skrattat så mycket som jag gjort igår&idag. haha vi körde popgiuz idag på morgonen också vi var typ helt lama xd men magnus kom och hämtade mej och maria haha vi typ satt med våra täcken och kuddar ute på gatan såg ut som typ hemlösa barn! alla typ gav oss värsta blickarna haha! men snart måste jag hoppa in i duchen och typ ta fram MASSA kläder som jag ska ha på mej ikväll på discot sen så ska jag till maria vid 4 sen så ska vi typ fixa lite sen så till jeta typ mellan 6 och 7. sen vid 8 börjar discot men det blir inget bloggande efter discot för kommer typ hem vid tolv men aja hejddååå :)






hahaha var ordet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0