cha cha ;)

CHA CHA BLOGGEN!
SKOJJAR.
jag är på SKITbra humör för igår när jag var på teater så fick jag ett sms av min bror som sa att han och hans tjej va inne på bb och skulle föda sitt andra barn! och sen typ en timma efter så fick dom en dotter! jag är så himla lycklig jag vekligen älskar småbarn så himla söta! så jag pappa och susanne ska dit på påsklovet längtar , och hennes aktuella namn är nina!! men iallafall så i söndags sov jag ju hos mormor och morfar för började kvart i tio i måndags så skönt att sova längre och sen i måndags hade jag musikal efter skolan och sen så efter det var jag på den där teatern och inte alls var bra enligt mej jag förstod ingenting typ somnade men iallfall sen blev klockan typ nio när jag var hemma hos min pappa. och sen typ umgicks jag lite med han sen gick vi och la oss. och idag så försov pappa sej så han glömde väcka mej så båda var lite stressade idag på morgonen om man säger så haha. men idag var det skola som vanligt men vi slutade vid tolv eller iallafall halva klassen. så jag tog ett bussen hem och nu sitter jag här, men vi hörs imon hejddååååååå


haha kan man bli sötare än daniel ? HAAHHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0