det regnar :(

tjena! idag började vi ju vid 9 och då typ träffades alla utanför sen gick vi in bytte om till badkläder och när vi kom ut jag trodde jag skulle frysa ihjäl!! för det har regnat hela dan och det gör det fortfarande. men sen när vi kom ner i vattnet var det skitvarmt :) haha jag badade med asija,dafina,nejra & aida hela tiden jag säger bara dom är ett par sjukt roliga tjejer dom..men sen efter typ 3-4 timmars bad så satte vi oss i världens skönaste bastu typ. sen så klädde vi på oss sen så bjöd skolan på typ korv HAHA jag&agnes gick och hämtade hur många som helst!! och sen så fick vi gå en timma tidigare pga vädret så mami&tobias hämtade mig. så nu har jag städat rummet,duschat och fixat mig. sen senare ska jag ner till stan och kolla på balen tillsammans med adis&john det är så himla synd att det ska regna just idag när dom ska gå men men..efter balen så ska mami köra hem mig och så ska vi hämta upp maria med för hon ska sova hos mig tonight :D men hörs när vi är hemma igen PUSS!

tobias, lycka till när ni ska gå idag!

dagens outfit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0