HAPPY

stack till maria innan. sen så drog vi till donken med wilma&axelina hahaha så himla kul för wilma hade damp som vanligt!! så det blev mycket skratt och flum..haha jag&wilma försökta köra minleken. men eftersom wilma är sjuktbra på att fula sig så förlorade jag ju hur lätt som helst..men sen efter vi ätit i hundra år typ så gick vi ut men då kom wilma på att vi skulle köra ta på lekplatsen HAHA! självklart blev jag tagaren -.- haha och på lekplatsen är det typ en rörstad eller hur man ska säga aja svårt att förklara iallafall så skulle vi köra ta inne där HAHA slutade med att jag ramlade och hade ont i axlen,höften,huvet och armbågen , lyckat , men sen efter vi lekt lite sååååå drog wilma&axelina hem, och när jag&maria hade tänkt cykla började det ösregna verkligen ösregna! så vi blev fast under någon storts fikaplats. haha och jag är typ skittörstig så jag sa "ååååh!!! jag vill ha dricka!!" haha och längre bort var det 2 män eller aah och då hade dom antagligen hört mig säga att jag var törstig så dom bah körde förbi med sin bil och sa "ey tjejer det finns 2 stora coca color där borta om ni vill ha eftersom ni var sååå törstiga" haha och så bara åkte dom iväg haha så vi fick dom as snällt!!! :D hahaha..sen cyklade vi hem och det var allt. men hejdååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0