HEJ RUBRIKEN :)

godmorgon vaknade precis. igår var vi ju hos mommo&moffa det mysigt som alltid. vi fick as god mat mommos potatisgratäng är ju inte fyskamm. men ni vet den texten som jag skrev om mommo här igår jag gav den till henne och jag hoppas att hon gillar den och tar åt sig av det jag ville säga, sen efter så åkte vi och hyrde film 3 stycken dom heter
* farsan
* it's complicated
* så olika

först kollade vi på farsan igår och liksom den filmen slår allt humorn i den är verkligen klockren men hade sett den en gång innan. men sen typ vid ett inatt så fick jag nått ryck när jag kollade på teve och satte på så olika. den var bra typ helt okej. men funderar på om jag ska äta frukost och sen sätta på den sista filmen tror den är bra. men verkar som om detta blir ännu en slapp dag hejdåååå

jag har glömt att visa er vad jag köte när jag var iväg i falsterbo/skåne.


kingsland tröja med trekvartsarmar.
super skön, bästa köpet. kostade runt 345 :-

super sött linne kommer inte ihåg priset men nått på 400:-

sån här spets är det runt hela linnet
SÖTT!


2 par pieces trosor älskar dom
priset vet jag inte för det var 3 betala för 2.
och mami tog det sista paret ;)

och ett par vanliga svarta spets :)
vet inte priset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0