you say it best when you say nothing at all

idag vaknade jag vid elva halv tolv typ. sen åt jag frukost (alla hade redan ätit) haha. sen så fixade jag mej och nu har vi varit oute och gått i en timma hur skönt som helst var det att röra på sej! idag är det oxå strålande sol och blå himel men tyävrr blåser det grymt mycket men men. idag åker mina halvsyskon cecilia och christoffer och hans tjej della hem :( men jag pappa och susanne stannar tills imon. och christoffer och delli frågade innan om man ville vara fotograf på deras bröllop jag blev jätteglad! gud nu längtar jag verkligen det ska bli så kul att få fotografera en hel dag på ett bröllop. jag kanske slänger in ett inlägg under dagen men bloggar annars ikväll bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0