bildeeer

tjeeeena!
igår i skolan var allt som vanligt xd men jag fick ont i magen så skippade musiken och gick hem till mommo&moffa som vanligt :) sen så hade jag musikal från 17:10 - 20:30! hur kul som helst. det blev mycket mycket skratt,flum och bilder haha men jag fick ännu en roll i vår musikal också det ska bli så himla kul! och idag så var det skola fast inte länge för hade inställd SO på morgonen så började 10:05 och sen så inställd LKS så slutade 11:55   snacka om LYXXX! hhaha typ överlycklig..men sen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt (Y) imon vet inte vad som händer lina kanske ska med hem och hjälpa till att välja kläder till sigges som är på fredag jag&maria känner verkligen för att skaka rumpaaaaaaaah HAHAHAHA ;) men hörs imon puuusssss

bilder från musikalen.








bjuder till 100000

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0