marknad

nu är jag typ hemma efter en heldag med maria&adis :) det har varit en av dom bästa dagarna på länge..först idag morse så ringde klockan vid åtta :o för maria hade fotbollsträning i ljusseveka som jag kollade på sen kom adis dit med och vi typ sprang efter fotbollar och typ spelade lita för oss själva. sen så drog vi hem till maria, jag och maria fixade oss sen drog vi tre till marknaden och typ luffade runt och träffade massa folk tex: lina,amra,damir och narcis. köpte godis,öronhängen :) sen i slutet träffade vi martin sötnosen sen så drog vi hem haha sånt flum det har varit idag asså. och ikväll ska jag sova här hos maria sen imon har hon match som jag&adis ska kolla sen så typ öppnar badhuset för första gången iår så vi ska dra dit och bada antar jag men hörs imon nån gång BYE

DAGENS CITAT!

"OMG! EN FLYGANDE BAJSKORV!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0